Mata Panda?

Soothing eye gel ni dah habis. Maka Chik Ja bukalah botol yang baru punya malam semalam. Chik Ja kerja hakiki 8 pg sampai 5 petang, memang mengadap laptop. Tak laptop, mengadap hp, tak hp, document, tak document, muka kawan-kawan πŸ˜‚

Sebelum ni mata Chik Ja memang cepat letih, penat dan ada kesan lebam kat bawah mata sebab tak cukup rehat, tak cukup tidur. Mak-mak biasalah, mana pernah cukup tidur. Mata panda je kan..

Tapi sejak Chik Ja konsisten pakai eye gel dari Mary Kay ni memang nampak kesan hitam tu dah berkurangan. Mata pun tak la rasa kuyu kusam semedang πŸ˜‚

Botol baru ni dah masuk botol ke 3 pakai dalam masa 2 tahun 7 bulan. Jimat nau nau tau 😍 Manalah Chik Ja tak sayang Mary Kay πŸ’•

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s