Lipgloss Mary Kay

Selalu petang-petang gini, Chik Ja suka guna lipgloss je. Sebab kecik, nak cepat dan senang ratakan.

Dulu Chik Ja pernah mengalami bibir yang kering dan mengelupas. Pakai lipgloss sahaja pun dalam 2 hari bibir dah ok tak mengelupas lagi.

NouriShine Plus Lipgloss ni mengandungi Vitamin E, Vitamin C, dan ekstrak daun lidah buaya. Bukan sekadar mewarnai bibir korang, tapi juga merapi, melembut dan menenangkan kulit bibir 😘

Ada 8 jenis warna semua, tapi warna yang Chik Ja paling gemar pakai adalah warna Pink Luster macam dalam gambar tu. Warna dia soft pink. Apa majlis pun sesuai pakai 😍

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s