Garis Halus di Tepi Mata

Chik Ja ni sejenis yang kalau senyum memang lah nampak garisan halus kat tepi mata nun. Panjang dan ketara pulak tu. Nampak macam mata tu lebih berusia dari usia Chik Ja ni. Ishhhh..

Tapi Alhamdulillah, sejak Chik Ja konsisten pakai Firming Eye Cream Timewise ni, Chik Ja perasan yang garis halus tu dah kurang kelihatan dan makin pendek. Maknanya, eye cream yang Chik Ja pakai dari tahun lepas tu memberi kesan yang positif pada kulit sekitar kawasan mata Chik Ja.

Siapa yang tak suka, kan bila mana usaha membuahkan hasil yang diingini.

Kalau ada masa terluang, boleh buat eye spa sendiri kat rumah untuk merehatkan mata. Kalau badan berehat, mata pun nak berehat juga kan..

Jimat pun jimat sebab guna sikit je, hasil pun baik. Oh ya, gambar bawah ni tahun 2012. Nampak tak garis kat tepi mata nun? Belum masuk umur 30 masa tu tapi dah banyak garisan halus.

Sekarang bila belek, dah banyak sangat kurang. Chik Ja is happy!

Firming Eye Cream

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s